Volgende informatie kan ons helpen om te zorgen voor een vlotte plaatsing en levering:

  • Woon je in een moeilijk toegankelijke straat? Zijn er werkzaamheden gepland in je straat of omliggende straten? Meld het ons, dan kunnen we daar rekening mee houden.
  • Kunnen de meubelen geplaatst worden waar je ze wenst? Meet eventueel ter plaatse nog even na (breedte, diepte en hoogte) en kijk of er geen elementen (elektriciteitspunten, radiatoren, gordijnbakken, omlijstingen…) vooraf verplaats moeten worden.
  • Kijk ook even na wat de gemakkelijkste toegang is naar de ruimte en of er geen te smalle doorgangen zijn (deur- of raamopeningen, trappen, hal, lift) of plaatsen waar erg kort gedraaid moet worden. Neem zeker met ons contact op indien je twijfelt, wij helpen je graag.
  • Gelieve de ruimte waar het nieuwe meubel komt vooraf voldoende vrij te maken (plaatsing van de meubelen en werkruimte voor montage).
  • Is er voldoende ruimte aan uw woning ter beschikking voor onze vrachtwagen? Onze vrachtwagens hebben een parkeer- en losplaats nodig van minimum 15 lopende meter. Indien er geleverd wordt met een meubellift wordt dit 20 meter. Bevraag je eventueel tijdig bij uw gemeente welke procedure je dient te volgen om een parkeerverbod aan te vragen.
    Een meubellift is steeds nodig bij alle leveringen vanaf de tweede verdieping, of reeds vanaf de eerste verdieping indien de trap of huislift te smal is. Vind je geen meubellift of heb je moeite dit te regelen, wij helpen je graag verder.